Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Musová, Zdenka, 1971- (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Banská Bystrica : Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2020.
Edition:Prvé vydanie
Series:Ekonomická fakulta
Studia oeconomia 22
Subjects:
ISBN: 9788055716787
Physical Description: 135 strán : grafy, tabuľky ; 21 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720738983
III.247961
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy,obchod
Absenčne  Place a Hold 2720831751
III.251911
Výpožičný pult Hlavná 10