Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove. Fakulta manažmentu. Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Ďalší autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Gburová, Jaroslava, 1983- (Editor), Bačik, Radovan, 1983- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Czech
English
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2020.
Témy:
ISBN: 9788081654077
Fyzický popis: 1 CD-ROM; 154 strán : grafy, mapy, tabuľky ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 03060nmm a2200721 ir4500
001 000658164
005 20210223111249.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 210223s2020 xo q slo#d
FMT
020 |a 9788081654077  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |a cze  |a eng 
043 |a e-xo--- 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotrebiteľa. Správanie spotrebiteľa  |2 konspekt 
080 |a 658.849:004.738  |2 2011 
080 |a 658.114:004.738  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a (437.6)  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Richard Fedorko, Jaroslava Gburová, Radovan Bačík. 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman s.r.o.,  |c 2020. 
300 |a 1 CD-ROM; 154 strán :  |b grafy, mapy, tabuľky ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0694/20 „Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa“ 
504 |a Obsahuje bibliografiu 
538 |a Technické požiadavky: PDF prehliadač 
546 |a Text v slovenčine,češtine a angličtine ; Anglické resumé 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronické podnikanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic business  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a communication in marketing  |2 SVKKKPHeng 
651 7 |a Slovensko  |2 SVKKKPH 
651 7 |a Slovakia  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 edt 
700 1 |a Gburová, Jaroslava,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Bačik, Radovan,  |d 1983-  |4 edt 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove.  |b Fakulta manažmentu.  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-407-7 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4328  |9 chodba  |6 7751  |q 20210223  |5 2720772531  |8 20210223  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIA  |z 2.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000658164  |x 000010 
a02 0 |a 9788081654077 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4328  |j 7751  |i 2720772531  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM