Teoretické a praktické východiská vybraných aspektov elektronickej komercie a ich dopad na nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľa : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Gbúrová, Jaroslava, 1983- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor)
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove Fakulta manažmentu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman, s.r.o., 2021.
Témy:
ISBN: 9788081654268
Fyzický popis: 1 CD-ROM; 120 strán : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0694/20 „Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa“
Fyzický popis:1 CD-ROM; 120 strán : farebný ; 12 cm.
Médium:Technické požiadavky: Adobe Reader
Bibliografia:Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:9788081654268