Základy psychológie reklamy : vysokoškolská učebnica /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Tomková, Anna, 1985- (Author), Ondrijová, Ivana, 1980- (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Prešov : Bookman, s.r.o., 2022.
Edition:Prvé vydanie
Subjects:
ISBN: 9788081654749
Physical Description: 139 strán : fotografie, tabuľky ; 23 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720920862
IV.244150
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 17-Psychológia