Teoretické a praktické východiská nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie v post-pandemickom trhovom prostredí : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove. Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Ďalší autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Horváth, Jakub 1988- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2022.
Témy:
ISBN: 9788081654886
Fyzický popis: 1 CD-ROM (117 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Vydavateľ Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove
Projekt VEGA 1/0694/20 "Výskum v oblasti relačného marketingu - percepcia a spektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa"
Fyzický popis:1 CD-ROM (117 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografie
ISBN:9788081654886