Teoretické a praktické východiská nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie v post-pandemickom trhovom prostredí : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Author: Prešovská univerzita v Prešove. Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Other Authors: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Horváth, Jakub 1988- (Editor)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Prešov : Bookman s.r.o., 2022.
Subjects:
ISBN: 9788081654886
Physical Description: 1 CD-ROM (117 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 03247nmm a2200769 ir4500
001 000692474
005 20230209084858.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 230209s2022 xo fq d 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788081654886  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng  |b slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 33  |x Ekonómia  |2 konspekt 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotrebiteľa. Správanie spotrebiteľa  |2 konspekt 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 616.98:578.834  |2 2011 
080 |a 616-036.21  |2 2011 
080 |a 33  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 658.114:004.738  |2 2011 
080 |a 658.849:004.738  |2 2011 
080 |a 339:004.738  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.2)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Teoretické a praktické východiská nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie v post-pandemickom trhovom prostredí :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Richard Fedorko, Radovan Bačík, Jakub Horváth (Eds.). 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman s.r.o.,  |c 2022. 
300 |a 1 CD-ROM (117 strán) :  |b farebný, grafy, tabuľky ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Vydavateľ Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove 
500 |a Projekt VEGA 1/0694/20 "Výskum v oblasti relačného marketingu - percepcia a spektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa" 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Anglický a slovenský abstrakt 
650 0 7 |a COVID-19  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a pandémia  |x ekonomické aspekty  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronické podnikanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a pandemy  |x economic aspects  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic business  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a elektronické zdroje  |2 SVKKKPH 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a electronic resources  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 edt 
700 1 |a Bačík, Radovan,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Horváth, Jakub  |d 1988-  |4 edt 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove.  |b Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-488-6 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4594  |9 chodba  |6 8052  |q 20230209  |5 2720990155  |8 20230209  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIAD  |z 3.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000692474  |x 000010 
a02 0 |a 9788081654886 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4594  |j 8052  |i 2720990155  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM