Marketing cestovného ruchu : praktikum - príklady dobrej praxe /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Beresecká, Janka (Author), Hroncová-Vicianová, Jana (Author), Gajdošová, Radka (Author), Dobiášová, Veronika (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2022.
Vydanie:Vydanie: prvé
Témy:
ISBN: 9788055225449
Fyzický popis: 159 strán : fotografie, grafy, tabuľky ; 29 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 02853nam a2200673 i 4500
001 000703347
005 20231108081415.0
008 231013s2022 xo dlo f p 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788055225449  |q (brožované) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 338.3/.4  |x Hospodárske a výrobné odvetvia  |2 konspekt 
072 7 |a 37.016  |x Učebné osnovy. Vyučovacie predmety. Učebnice  |2 konspekt 
080 |a 338.487:658.8  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a 338.486  |2 2011 
080 |a 004.946  |2 2011 
080 |a (078.7)  |2 2011 
080 |a (075.8)  |2 2011 
100 1 |a Beresecká, Janka  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing cestovného ruchu :  |b praktikum - príklady dobrej praxe /  |c Janka Beresecká, Jana Hroncová-Vicianová, Radka Gajdošová, Veronika Dobiášová. 
250 |a Vydanie: prvé 
264 1 |a Nitra :  |b Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre,  |c 2022. 
300 |a 159 strán :  |b fotografie, grafy, tabuľky ;  |c 29 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a zväzok  |b nc  |2 rdacarrier 
366 |e 110 kusov 
500 |a Nad názvom: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Fakulta európskych štúdií a regionálneho rozvoja 
500 |a Vydala Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre vo vydavateľstve SPU 
500 |a Obsahuje zoznam obrázkov a tabuliek 
504 |a Bibliografia na strane 155-159 
521 3 |a Cvičenia pre študentov 
650 0 7 |a marketing cestovného ruchu  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a ekonomika cestovného ruchu  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a virtuálna realita  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a tourism marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a communication in marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a economics of tourism  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a virtual reality  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a prípadové štúdie  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
655 7 |a case studies  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a textbooks (higher)  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Hroncová-Vicianová, Jana  |4 aut 
700 1 |a Gajdošová, Radka  |4 aut 
700 1 |a Dobiášová, Veronika  |4 aut 
710 2 |a Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre (Nitra, Slovensko)  |b Fakulta európskych štúdií a regionálneho rozvoja  |4 pbl 
710 2 |a Vydavateľstvo SPU (Nitra, Slovensko)  |4 pbl 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-552-2544-9 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 V.243551  |6 1125734  |q 20231013  |5 2721029587  |8 20231013  |f 20  |s Povinný výt.  |g 000167287  |z 12.00  |t 20231116  |u 0826  |w 000703347  |x 000010 
a02 0 |a 9788055225449 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a V.243551  |j 1125734  |i 2721029587  |s Povinný výt.