Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Kráľ, Štefan, 1995- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2023.
Témy:
ISBN: 9788081655319
Fyzický popis: 1 CD-ROM (132 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity
Fyzický popis:1 CD-ROM (132 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami
ISBN:9788081655319