Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Kráľ, Štefan, 1995- (Editor)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman s.r.o., 2023.
Témy:
ISBN: 9788081655319
Fyzický popis: 1 CD-ROM (132 strán) : farebný, grafy, tabuľky ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 03076nmm a2200745 ir4500
001 000711688
005 20240404093444.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 240404s2023 xo fq d 000 0 slosd
FMT
020 |a 9788081655319  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |a eng  |b eng  |b slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 konspekt 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 339:004.738  |2 2011 
080 |a 316.774:004.738  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.2)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Richard Fedorko, Radovan Bačík, Štefan Kráľ (Eds.). 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman s.r.o.,  |c 2023. 
300 |a 1 CD-ROM (132 strán) :  |b farebný, grafy, tabuľky ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
366 |e 100 kusov 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
500 |a Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity 
504 |a Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami 
546 |a Anglické a slovenské abstrakty 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a sociálne médiá  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a communication in marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a social media  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a elektronické zdroje  |2 SVKKKPH 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a electronic resources  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 edt 
700 1 |a Bačík, Radovan,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Kráľ, Štefan,  |d 1995-  |4 edt 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove.  |b Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu.  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu  |4 pbl 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-531-9 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4755  |9 chodba  |6 8234  |q 20240404  |5 2721100954  |8 20240404  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIAD  |z 3.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000711688  |x 000010 
a02 0 |a 9788081655319 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4755  |j 8234  |i 2721100954  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM