Marketingový manažment : strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Hanuláková, Eva, 1964- (Author), Oreský, Milan, 1956- (Author)
Ďalší autori: Karlíček, Miroslav, 1979- (Reviewer), Hámorník, Ján (Reviewer), Macko, Adrián (Bookjacket designer)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Grada, 2025.
Vydanie:Vydanie 1.
Témy:
ISBN: 9788083051133
Fyzický popis: 303 strán : formuláre, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Vydala Grada Slovakia, s.r.o. pod značkou Grada
Obsahuje profesijné údaje o autoroch
Fyzický popis:303 strán : formuláre, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými kapitolami
ISBN:9788083051133