Marketingový manažment : strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Hanuláková, Eva, 1964- (Author), Oreský, Milan, 1956- (Author)
Ďalší autori: Karlíček, Miroslav, 1979- (Reviewer), Hámorník, Ján (Reviewer), Macko, Adrián (Bookjacket designer)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Grada, 2025.
Vydanie:Vydanie 1.
Témy:
ISBN: 9788083051133
Fyzický popis: 303 strán : formuláre, ilustrácie, schémy, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
V spracovaní 2721209374
IV.249233
Výpožičný pult Hlavná 10