Teoretické a praktické východiská digitálneho marketingu v cestovnom ruchu s akcentom na udržateľnosť v post-pandemickom trhovom období : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Tomášová, Mária, 1993- (Editor), Pollák, František, 1985- (Reviewer), Bucko, Jozef (Reviewer)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Prešov : Bookman s.r.o., 2025.
Subjects:
ISBN: 9788081655845
Physical Description: 1 CD-ROM (218 strán) ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Description
Item Description:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Zborník je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0488/22 „Výskum digitálneho marketingu v oblasti cestovného ruchu s akcentom na princípy udržateľnosti v post-pandemickom trhovom prostredí “
Vydalo vydavateľstvo Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove
Physical Description:1 CD-ROM (218 strán) ; 12 cm.
Bibliography:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami
ISBN:9788081655845