Teoretické a praktické východiská digitálneho marketingu v cestovnom ruchu s akcentom na udržateľnosť v post-pandemickom trhovom období : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Bačík, Radovan, 1983- (Editor), Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Tomášová, Mária, 1993- (Editor), Pollák, František, 1985- (Reviewer), Bucko, Jozef (Reviewer)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Prešov : Bookman s.r.o., 2025.
Subjects:
ISBN: 9788081655845
Physical Description: 1 CD-ROM (218 strán) ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 03243nmm a2200745 ir4500
001 000740972
005 20251121135723.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 251121s2025 xo fq d 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788081655845  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 konspekt 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a 658.8  |2 2011 
080 |a 658.849:004.738  |2 2011 
080 |a 338.48  |2 2011 
080 |a 616-036.21  |2 2011 
080 |a 33  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
245 0 0 |a Teoretické a praktické východiská digitálneho marketingu v cestovnom ruchu s akcentom na udržateľnosť v post-pandemickom trhovom období :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Radovan Bačík, Richard Fedorko, Mária Tomášová (Eds.). 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman s.r.o.,  |c 2025. 
300 |a 1 CD-ROM (218 strán) ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
366 |e 100 kusov 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
500 |a Zborník je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0488/22 „Výskum digitálneho marketingu v oblasti cestovného ruchu s akcentom na princípy udržateľnosti v post-pandemickom trhovom prostredí “ 
500 |a Vydalo vydavateľstvo Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove 
504 |a Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami 
546 |a Anglické a slovenské abstrakty a kľúčové slová 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a cestovný ruch  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a pandémie  |x ekonomické aspekty  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a tourism  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a pandemy  |x economic aspects  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Bačík, Radovan,  |d 1983-  |4 edt 
700 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 edt 
700 1 |a Tomášová, Mária,  |d 1993-  |4 edt 
700 1 |a Pollák, František,  |d 1985-  |4 rev 
700 1 |a Bucko, Jozef  |4 rev 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove.  |b Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu.  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu  |4 pbl 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-584-4 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK7  |b ODSF - seriály  |3 CDA.4875  |9 chodba  |6 8375  |q 20251121  |5 2721217489  |8 20251121  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIAD  |p IP  |z 5.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000740972  |x 000010 
a02 0 |a 9788081655845 
090 |g SCKHL  |k ODSF - seriály  |a CDA.4875  |j 8375  |i 2721217489  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM