Neuromarketingový pohľad na zákaznícke správanie a osobnosť zákazníka : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Štefko, Róbert, 1968- (Editor), Miško, Dávid, 1992- (Editor), Zaušková, Anna (Reviewer), Berčík, Jakub, 1987- (rec)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Bookman, s.r.o., 2025.
Témy:
ISBN: 9788081655838
Fyzický popis: 1 CD-ROM (101 strán) ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 03403nmm a2200769 ir4500
001 000740995
005 20251124074157.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 251124s2025 xo fq d 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788081655838  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotrebiteľa. Správanie spotrebiteľa  |2 konspekt 
080 |a 658.8:159.91  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a 658.8:005.32  |2 2011 
080 |a 159.98:339.13  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (048.8)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Neuromarketingový pohľad na zákaznícke správanie a osobnosť zákazníka :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Róbert Štefko, Dávid Miško (Eds.). 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman, s.r.o.,  |c 2025. 
300 |a 1 CD-ROM (101 strán) ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nad názvom: Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Katedra manažérskej psychológie Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Prešovská univerzita v Prešove 
500 |a Zborník je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0428/23: „Výskum podvedomých reakcií zákazníkov s využitím eye-trackingu a ďalších nástrojov tvoriacich neuromarketingové inštrumentárium.“ 
500 |a Vydalo vydaveteľstvo Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove 
504 |a Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami 
546 |a Anglické a slovenské abstrakty a kľúčové slová 
650 0 7 |a neuromarketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a psychológia predaja  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a psychológia trhu  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a neuromarketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a communication in marketing  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a psychology of selling  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a market psychology  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a štúdie  |2 SVKKKPH 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a studies  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Štefko, Róbert,  |d 1968-  |4 edt 
700 1 |a Miško, Dávid,  |d 1992-  |4 edt 
700 1 |a Zaušková, Anna  |4 rev 
700 1 |a Berčík, Jakub,  |d 1987-  |4 rec 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove.  |b Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu.  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu.  |b Katedra manažérskej psychológie  |4 pbl 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-583-8 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK7  |b ODSF - seriály  |3 CDA.4876  |9 chodba  |6 8376  |q 20251124  |5 2721217517  |8 20251124  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIAD  |p IP  |z 5.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000740995  |x 000010 
a02 0 |a 9788081655838 
090 |g SCKHL  |k ODSF - seriály  |a CDA.4876  |j 8376  |i 2721217517  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM