Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průbeh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Kozel, Roman, 1974- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Grada, 2006.
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Expert
Témy:
ISBN: 802470966X (viaz.)
Fyzický popis: 277 s. : sch., tab. ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720062776
IV.194572
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Rezervovať 17/10/25 2720062777
IV.194573
Výpožičný pult Hlavná 10
Nezvestná 2720062778
IV.194574
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720101773
IV.201802
Výpožičný pult Hlavná 10