Erfolgsfaktor Kundenerlebnisse : Wege zur interaktiven Marktkommunikation /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Homann, Rolf (Author), Löffler, Jaromir (Author), Zimmermann, Rolf (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Zürich : Orell Füssli Verlag, c1993
Vydanie:1. Aufl.
Témy:
ISBN: 3905598574 (viaz.)
Fyzický popis: 231 s. : fotogr., il. ; 23 cm
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01276nam a2200349 a 4500
001 000020856
005 20060601133314.0
008 060328s1993 sz a e 000 0 gero
FMT
020 |a 3905598574 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a ger 
044 |a sz  |c CH 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 339.138  |2 1997 
080 |a 658.8  |2 1997 
080 |a (035)  |2 1997 
100 1 |a Homann, Rolf  |4 aut 
245 1 0 |a Erfolgsfaktor Kundenerlebnisse :  |b Wege zur interaktiven Marktkommunikation /  |c Rolf Homann, Jaromir Löffler, Rolf Zimmermann 
250 |a 1. Aufl. 
260 |a Zürich :  |b Orell Füssli Verlag,  |c c1993 
300 |a 231 s. :  |b fotogr., il. ;  |c 23 cm 
504 |a Poznámky pod čiarou 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
700 1 |a Löffler, Jaromir  |4 aut 
700 1 |a Zimmermann, Rolf  |4 aut 
919 |a 3-905598-57-4 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.195703  |6 977438  |q 20060328  |5 2720065975  |8 20060328  |f 70  |s Absenčne  |g 000017157  |h SCKHL  |z 1100.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000020856  |x 000010 
a02 0 |a 3905598574 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.195703  |j 977438  |i 2720065975  |s Absenčne