Marketing and football : an international perspective /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Desbordes, Michel (Editor)
Format: Book
Language:English
Published: Amsterdam ; Boston ; Heidelberg : Elsevier, 2007.
Edition:1st ed.
Subjects:
ISBN: 9780750682046 (brož.)
0750682043 (brož.)
Physical Description: xxvi, 518 s. : fotogr., il., mp., sch. ; 23 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720112895
IV.202446
Výpožičný pult Hlavná 10