Marketingová komunikace / : Marketingový výzkum jako poznávání zákazníka. Integrovaná komunikace se zákazníkem. Identita, kultura a image organizace. Komunikace ve veřejné spravě /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Foret, Miroslav (Author)
Médium: Elektronický zdroj
Jazyk:Czech
Vydané: [Brno] : Computer Press, 2011.
ISBN: 9788025134320
Fyzický popis: 1 DVD-ROM. ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720122881
DVK.726
Konzultanti Hlavná 10
Polička chodba
Príručka / Študovňa 2720302561
DVK.845
Konzultanti Hlavná 10
Polička chodba