Manažment, marketing, redigovanie vo vydavateľskej a redakčnej praxi : periodická tlač, online médiá /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Pravdová, Hana (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015.
Vydanie:Druhé rozšírené vydanie
Témy:
ISBN: 9788081057540 (brož.)
Fyzický popis: 256 strán ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Fyzický popis:256 strán ; 21 cm.
Užívatelia:Vysokoškolská učebnica je určená pre študentov bakalárskeho i magisterského vysokoškolského stupňa odboru masmediálnych štúdií
Bibliografia:Bibliografické odkazy; bibliografia: s. 250-256
ISBN:9788081057540 (brož.)