Advertising by design : generating and designing creative ideas across media /
Uložené v:
| Hlavný autor: | |
|---|---|
| Médium: | Kniha |
| Jazyk: | English |
| Vydané: |
Hoboken :
Wiley,
[2022].
|
| Vydanie: | 4th edition |
| Témy: | |
| ISBN: |
9781119691495 |
| Fyzický popis: |
xii, 273 strán : fotografie, ilustrácie ; 28 cm. |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií:
0
| Status | Požičané do | Čiarový kód Signatúra |
Umiestnenie | Popis Zoradiť podľa |
Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| Voľný výber Požiadavka |
2720991121 V.243049 |
Americké centrum Hlavná 10 04 - manazment, hospodárstvo, obchod - galéria_P34 |