Neuromarketingový pohľad na zákaznícke správanie a osobnosť zákazníka : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Štefko, Róbert, 1968- (Editor), Miško, Dávid, 1992- (Editor), Zaušková, Anna (Reviewer), Berčík, Jakub, 1987- (rec)
Format: Software
Language:Slovak
Published: Prešov : Bookman, s.r.o., 2025.
Subjects:
ISBN: 9788081655838
Physical Description: 1 CD-ROM (101 strán) ; 12 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Description
Item Description:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Katedra manažérskej psychológie Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Prešovská univerzita v Prešove
Zborník je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0428/23: „Výskum podvedomých reakcií zákazníkov s využitím eye-trackingu a ďalších nástrojov tvoriacich neuromarketingové inštrumentárium.“
Vydalo vydaveteľstvo Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove
Physical Description:1 CD-ROM (101 strán) ; 12 cm.
Bibliography:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami
ISBN:9788081655838