Úvod do teórie marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Cibáková, Viera, 1943-, Bartáková, Gabriela (Author), Rósza, Zoltán (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Merkury, 2005.
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 8089143237 (brož.)
Fyzický popis: 164 s. : sch. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720280094
III.201953
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720254822
III.222047
Výpožičný pult Hlavná 10