Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Podskľan, Adrián, 1973-, Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author), Hyršlová, Jaroslava, 1962- (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Hnúšťa : AP Solution, 2004.
Edition:1. vyd.
Subjects:
ISBN: 8096873458 (brož.)
Physical Description: 215 s. : grafy, sch., tab. ; 21 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720101396
III.209044
Výpožičný pult Hlavná 10