Consumer behavior. : Concepts and applications. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Loudon, David L. (Author), Della Bitta, Albert J. (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: New York-St. Louis-San Francisco : McGraw-Hill, Inc., 1993
Vydanie:4. vyd.
Edícia:McGraw-Hill series in marketing
Témy:
ISBN: 0070387672 (viaz.)
Fyzický popis: 788 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720149076
V.200771
Výpožičný pult Hlavná 10