Basic marketing. : A managerial approach. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Mac Carthy, E. Jerome (Author), Perreault, William D., jr (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Homewood-Boston : Irwin, 1990
Vydanie:10. vyd.
Témy:
ISBN: 0256068658 (viaz.)
Fyzický popis: 734 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720178120
IV.167881
Výpožičný pult Hlavná 10