Consumer behavior. : Implications for Marketing Strategy. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Hawkins, Del I. (Author), Best, Roger J. (Author), Coney, Kenneth A. (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Homewood-Boston : Irwin, 1992
Vydanie:5. vyd.
Témy:
ISBN: 0256094098 (viaz.)
Fyzický popis: 674 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720149074
IV.171688
Výpožičný pult Hlavná 10