Basic marketing. : A global-managerial approach. /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mac Carthy, E. Jerome (Author), Perreault, William D., jr (Author)
Format: Book
Language:English
Published: Burr Ridge-Boston-Sydney : Irwin, 1993
Edition:11. vyd.
Subjects:
ISBN: 025610509X (viaz.)
Physical Description: Preruš.str.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720178123
IV.171692
Výpožičný pult Hlavná 10