Marketing. : Marketingové plánovanie. Marketingové informačné systémy. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Gallo, Peter (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Dominanta, Doc. Ing. Peter Gallo, CSc., 1995
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: (brož.)
Fyzický popis: 34 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01699nam a2200397 a 4500
001 000025843
003 SVKK
005 19960401000000.0
008 960115s1995 xo e sloo
FMT
020 |a (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a slo 
044 |a xo  |c SK 
080 |a 658.8(035)  |2 1997 
080 |a 339.138(035)  |2 1997 
100 1 |a Gallo, Peter  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing. :  |b Marketingové plánovanie. Marketingové informačné systémy. /  |c Peter Gallo 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Prešov :  |b Dominanta, Doc. Ing. Peter Gallo, CSc.,  |c 1995 
300 |a 34 s. 
653 0 |a marketing  |2 SVKKKPH 
653 0 |a príručky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
974 |a MI  |d 19960311 
974 |a KL  |d 19960208 
974 |a PA  |d 19960401 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 III.170840  |6 891108  |q 19960103  |5 2720092636  |8 20060125  |f 13  |s Dočasne nezv.  |h SCKND  |t 20181207  |u 1433  |w 000025843  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 III.170841  |6 891109  |q 19960103  |5 2720051199  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20200601  |u 0832  |w 000025843  |x 000020 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 III.170842  |6 891110  |q 19960103  |5 2720053623  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20200730  |u 1431  |w 000025843  |x 000030 
a02 0 |a (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a III.170840  |j 891108  |i 2720092636  |s Dočasne nezv. 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a III.170841  |j 891109  |i 2720051199  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a III.170842  |j 891110  |i 2720053623  |s Absenčne