Marketingové stratégie podnikov /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Šebo, Dušan, 1944-, Turisová, Renáta (Author), Fedorčáková, Monika (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Košice : Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, 2009.
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Edícia študijnej literatúry
Témy:
ISBN: 9788055303864 (brož.)
Fyzický popis: 112 s. : il. ; 30 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720202064
V.224285
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720202065
V.224286
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720242662
V.226046
Výpožičný pult Hlavná 10