Marketingová stratégia firmy holdingového typu 1. : Tendencie korporačného rozvoja. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Kassay, Štefan (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Nové Zámky : Strateg, s.r.o., 1998
Vydanie:2. rozšír. vyd.
Témy:
ISBN: 8096791923 (brož.)
Fyzický popis: 454 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720013861
IV.183056
Výpožičný pult Hlavná 10