Consumer behavior. : Implications for marketing strategy. /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Hawkins, Del I. (Author), Best, Roger J. (Author), Coney, Kenneth A. (Author)
Format: Book
Language:English
Published: Homewood-Boston : BPI/Irwin, 1989
Edition:4. vyd.
Subjects:
ISBN: 0256063311 (viaz.)
Physical Description: 796 s.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 01724nam a2200433 a 4500
001 000065796
003 SVKK
005 20010430000000.0
008 000612s1989 xxu e engo
FMT
020 |a 0256063311 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a eng 
044 |a xxu  |c US 
080 |a 658.89(075.8)  |2 1997 
080 |a 658.8.013(075.8)  |2 1997 
100 1 |a Hawkins, Del I.  |4 aut 
245 1 0 |a Consumer behavior. :  |b Implications for marketing strategy. /  |c Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney 
250 |a 4. vyd. 
260 |a Homewood-Boston :  |b BPI/Irwin,  |c 1989 
300 |a 796 s. 
653 0 |a správanie spotrebiteľské  |2 SVKKKPH 
653 0 |a psychológia predaja  |2 SVKKKPH 
653 0 |a marketing  |2 SVKKKPH 
653 0 |a učebnice VŠ  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
700 1 |a Best, Roger J.  |4 aut 
700 1 |a Coney, Kenneth A.  |4 aut 
910 |a svkkk 
919 |a 0-256-06331-1 
974 |a MI  |d 20000612 
974 |a PA  |d 20000612 
974 |a PA  |d 20010430 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.163157  |6 856074  |q 20100826  |5 2720108828  |8 20060125  |e  0000  |f 70  |s Absenčne  |h SCKRT  |t 20100831  |u 1217  |w 000065796  |x 000020 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.165294  |6 867210  |q 20060125  |5 2720136515  |8 20060125  |e  000  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20130918  |u 1506  |w 000065796  |x 000010 
a02 0 |a 0256063311 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.163157  |j 856074  |i 2720108828  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.165294  |j 867210  |i 2720136515  |s Absenčne