Jak získat a udržet zákazníka : tipy a rady jak zlepšit: péči o zákazníky, kvalitu zboží, věrnost klientů, oboustrannou komunikaci, výkon a chování svých zaměstnanců, image firmy /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Foster, Timothy Richard Vernon, 1938-
Ďalší autori: Jungmann, Vilém (Translator)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
English
Vydané: Praha : Computer Press, 2002.
Vydanie:Vyd. 1.
Edícia:Praxe manažera
Business books
Témy:
ISBN: 8072266632 (brož.)
Fyzický popis: xii, 117 s. : tab. ; 22 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720076073
IV.200350
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720685500
IV.186573
Výpožičný pult Hlavná 10