Principles of marketing /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Kotler, Philip, 1931- (Author), Wong, Veronica (Author), Saunders, John (Author), Armstrong, Gary (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Harlow ; London ; New York : FT Prentice Hall, c2005
Vydanie:4th europ. ed.
Témy:
ISBN: 0273684566 (brož.)
Fyzický popis: xxxiv, 954 s. : fotogr., il., tab. ; 28 cm
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720032898
V.215188
Výpožičný pult Hlavná 10