Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Author), Paulová, Iveta (Author), Kučerová, Marta (Author), Mĺkva, Miroslava (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Tripsoft, 2006.
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Teória a prax manažérstva 6
Témy:
ISBN: 8096939068 (brož.)
Fyzický popis: 214 s. : grafy, tab. ; 23 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720097853
IV.199838
Výpožičný pult Hlavná 10