Systémy manažérstva kvality : zabezpečovanie spokojnosti zákazníka : normy a prax : zborník referátov zo seminára, Bratislava 24-25.1.2007.

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: [Bratislava] : [Slovenský ústav technickej normalizácie], [2007].
Vydanie:[1. vyd.]
Témy:
ISBN: 9788088971313 (brož.)
Fyzický popis: Preruš. s. : il., sch. ; 30 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720097018
V.217878
Výpožičný pult Hlavná 10