Marketing inspirations : vedecko-odborný časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu.

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Nový názov:Marketing science and inspirations
Korporatívny autor: Univerzita Komenského (Bratislava, Slovensko) Fakulta managementu
Médium: Časopis
Jazyk:Slovak
English
Czech
Vydané: Bratislava : Univerzita Komenského, Fakulta managementu, 2006-2011.
Témy:
Fyzický popis: zv. ; 30 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Vydané:Roč. 1, č. 1 (2006)-roč. 6, č. 2 (2011)
Popis jednotky:Periodicita uvádzaná v tiráži: dve riadne a max. dve mimoriadne vydania
Ďalší podnázov: Scientific journal is aimed at the area of marketing and marketing management
Fyzický popis:zv. ; 30 cm.
Frekvencia vydávania:2x ročne
ISSN:1336-796X
1338-7944