Industrial marketing strategy /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Webster, Frederick E., jr
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1991.
Vydanie:3nd ed.
Edícia:Wiley series on marketing management
Témy:
ISBN: 0471617032 (viaz.)
Fyzický popis: xiii, 365 s. : grafy, il., sch., tab. ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Voľný výber  Požiadavka 2720242550
IV.211944
Americké centrum Hlavná 10