Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Kollárová, Daniela
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2011.
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 9788081052613 (brož.)
Fyzický popis: 205 s., [32] s. text príl. : grafy, tab. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720253948
III.221870
Výpožičný pult Hlavná 10