Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Chovancová, Miloslava, 1952-, Asamoah, Emmanuel Selase (Author), Wanninayake, W. M. C. Bandara (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Žilina : Georg, 2011.
Vydanie:1st ed.
Témy:
ISBN: 9788089401581 (brož.)
Fyzický popis: 183 s. : grafy, sch., tab. ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720203550
IV.215120
Výpožičný pult Hlavná 10