Marketing ethics. Volume V, New and emerging ethical issues in marketing /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Smith, Craig N., 1958- (Editor), Murphy, Patrick E., 1948- (Editor)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Los Angeles : Sage, 2012.
Vydanie:1st edit.
Edícia:Sage library of marketing
Témy:
ISBN: 9781446208106 (viaz.)
Fyzický popis: vi, 384 s. : grafy, tab. ; 23 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720269697
IV.216897
Výpožičný pult Hlavná 10