Marketing ethics. Volume V, New and emerging ethical issues in marketing /

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Smith, Craig N., 1958- (Editor), Murphy, Patrick E., 1948- (Editor)
Format: Book
Language:English
Published: Los Angeles : Sage, 2012.
Edition:1st edit.
Series:Sage library of marketing
Subjects:
ISBN: 9781446208106 (viaz.)
Physical Description: vi, 384 s. : grafy, tab. ; 23 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720269697
IV.216897
Výpožičný pult Hlavná 10