Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Sklenčár, Peter
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút, 2014.
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 9788089732111 (viaz.)
Fyzický popis: 131 s. : fotogr., il., grafy, tab. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01569nam a2200433 a 4500
001 000461222
005 20150729101253.0
008 150127s2014 xo adloe 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788089732111 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a slo  |a eng 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Médiá  |2 konspekt 
080 |a 659.1  |2 2001 
080 |a 159.98:659.1  |2 2001 
080 |a 613.88  |2 2001 
080 |a (048.8)  |2 2001 
100 1 |a Sklenčár, Peter 
245 1 0 |a Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame /  |c Peter Sklenčár. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Dubnica nad Váhom :  |b Dubnický technologický inštitút,  |c 2014. 
300 |a 131 s. :  |b fotogr., il., grafy, tab. ;  |c 21 cm. 
366 |e 200 výtl. 
500 |a Biograf. údaje o aut. 
500 |a Poznámky 
504 |a Bibliografia: s. 122-130; bibl. odkazy 
546 |a Čiastočne text aj angl. 
650 0 7 |a reklama a propagácia  |x etické a morálne aspekty  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a psychológia reklamy  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a erotika  |2 SVKKKPH 
655 7 |a monografie  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-89732-11-1 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.232527  |6 1062816  |q 20150309  |5 2720295861  |8 20150309  |f 70  |s Absenčne  |g 000102326  |h SCKHL  |z 3.00  |t 20160215  |u 1617  |w 000461222  |x 000010 
a02 0 |a 9788089732111 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.232527  |j 1062816  |i 2720295861  |s Absenčne