Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018.
Vydanie:Vydanie druhé, rozšírené a prepracované
Témy:
ISBN: 9788087500941 (viaz.)
Fyzický popis: 398 strán : faksimilie, fotografie, graf, ilustrácie, portréty, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 1
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720526831
IV.231956
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod
Absenčne  Rezervovať Požadovaná 2720526830
IV.231955
Výpožičný pult Hlavná 10