Praxishandbuch Media-planung : Forschung, Studien und Werbewirkung : Mediaagenturen und Planungsprozess : Mediagattungen und Werbeträger /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Hofsäss, Michael, 1956- (Author), Engel, Dirk, 1969- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Berlin : Cornelsen, [2003].
Vydanie:1. Auflage
Témy:
ISBN: 3464489760
Fyzický popis: 406 strán : grafy, ilustrácie, tabuľky ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720914530
IV.243802
Výpožičný pult Hlavná 10