Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu : ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Scott, David Meerman
Ďalší autori: Polakovič, Martin, 1985- (Translator)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Bratislava : Eastone Books, 2015.
Vydanie:[1. vyd.]
Témy:
ISBN: 9788081092701 (viaz.)
Fyzický popis: 251 s. ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720335452
IV.224613
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Požiadavka 2720352679
IV.227416
Výpožičný pult Hlavná 10