Základy marketingu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Hvizdová, Eva, Nimrichterová, Jana (Author), Spáčil, Vojtech (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Michal Vaško, 2007.
Vydanie:Vyd. 1.
Témy:
ISBN: 9788071656173 (brož.)
Fyzický popis: 150 s. : il., sch., tab. ; 29 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Absenčne  Požiadavka 2720335631
V.233810
Výpožičný pult Hlavná 10