Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Maráková, Vanda, 1976-, Šimočková, Ivana (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Banská Bystrica : Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela, 2015.
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Studia oeconomica 51
Témy:
ISBN: 9788055710662 (brož.)
Fyzický popis: 209 s. : il., tab. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Informácie: konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Príručka / Študovňa 2720377686
III.237749
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy
Absenčne  Požiadavka 2720377685
III.237750
Výpožičný pult Hlavná 10