Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Maráková, Vanda, 1976-, Šimočková, Ivana (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Banská Bystrica : Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela, 2015.
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Studia oeconomica 51
Témy:
ISBN: 9788055710662 (brož.)
Fyzický popis: 209 s. : il., tab. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Zoznam príl.
Fyzický popis:209 s. : il., tab. ; 21 cm.
Bibliografia:Skratky a značky: s. 7; bibliografia: s. 170-185
ISBN:9788055710662 (brož.)