Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Maráková, Vanda, 1976-, Šimočková, Ivana (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Banská Bystrica : Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela, 2015.
Edition:1. vyd.
Series:Studia oeconomica 51
Subjects:
ISBN: 9788055710662 (brož.)
Physical Description: 209 s. : il., tab. ; 21 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720377686
III.237749
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy
Absenčne  Place a Hold 2720377685
III.237750
Výpožičný pult Hlavná 10