Online-Marketing-Konzeption : der Weg zum optimalen Online-Marketing-Konzept mit den Bausteinen: Affiliate-Marketing, Amazon-Marketing, Content-Marketing, E-Mail-Marketing, SEA, SEO, Social-Media-Marketing, Online-PR, Onlinewerbung und Video-Marketing /
Uložené v:
Hlavný autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | German |
Vydané: |
Roetgen :
Erwin Lammenett,
2017.
|
Vydanie: | 2. Auflage |
ISBN: |
9781539744986 (broschiert) |
Fyzický popis: |
227 S. : Schemen ; 24 cm. |
Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií:
0
Status | Požičané do | Čiarový kód Signatúra |
Umiestnenie | Popis Zoradiť podľa |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
Výp. 4 týždne Požiadavka |
2720373162 658 ONL |
Nemecká knižnica Polička 4 - Ekonomické vedy |