Online-Marketing-Konzeption : der Weg zum optimalen Online-Marketing-Konzept mit den Bausteinen: Affiliate-Marketing, Amazon-Marketing, Content-Marketing, E-Mail-Marketing, SEA, SEO, Social-Media-Marketing, Online-PR, Onlinewerbung und Video-Marketing /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Lammenett, Erwin (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Roetgen : Erwin Lammenett, 2017.
Vydanie:2. Auflage
ISBN: 9781539744986 (broschiert)
Fyzický popis: 227 S. : Schemen ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Požičané do   Čiarový kód
Signatúra 
 Umiestnenie  Popis
Zoradiť podľa
Poznámky
Výp. 4 týždne  Požiadavka 2720373162
658 ONL
Nemecká knižnica
Polička 4 - Ekonomické vedy